Politica de retur / anulare servicii
- Home
- Politica de retur / anulare servicii
Politica de retur / anulare servicii
1. Domeniul de aplicare
Prezenta politică de retur se aplică serviciilor oferite de:
DND DUAL MEDIX SRL
CUI:37787302
COD REGISTRUL COMERTULUI: J28/766/19.06.2017
ADRESA:STRADA NICOLAE TITULESCU NR 135, BLOC F1, LOCALITATE DRAGASANI, JUDET:OLT, constând în consultații online (video, audio sau prin alte mijloace de comunicare electronică), achitate prin intermediul platformei de plată online NETOPIA.
2. Natura serviciului
Serviciile oferite prin intermediul acestui site reprezintă servicii personalizate, prestate la cererea expresă a clientului, care implică alocarea de timp, expertiză și resurse umane în momentul programării și confirmării plății.
Prin urmare, acestea nu pot fi asimilate vânzării de bunuri sau altor servicii standardizate care pot fi returnate.
3. Dreptul de retragere conform legislației
Conform O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, art. 16 lit. a) și c), dreptul de retragere nu se aplică în cazul:
- prestării de servicii după îndeplinirea integrală a acestora, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului;
- furnizării de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului.
Prin urmare, după efectuarea plății și confirmarea programării consultației, serviciul este considerat contractat, iar suma achitată nu este rambursabilă.
4. Reprogramarea consultațiilor
În cazul în care clientul nu mai poate participa la consultația online la ora stabilită, acesta poate solicita reprogramarea acesteia cu cel puțin 24 de ore înainte de data și ora programării, prin e-mail la adresa: [adresa de contact]. Reprogramarea se poate face o singură dată, în limita disponibilității.
5. Anulări din motive imputabile prestatorului
În cazul puțin probabil în care serviciul nu poate fi prestat din motive imputabile prestatorului (ex. indisponibilitate tehnică, anulare neanunțată a specialistului), clientul are dreptul:
- fie la reprogramarea consultației,
- fie la restituirea integrală a sumei achitate, în termen de maximum 14 zile calendaristice.
6. Contact pentru solicitări
Pentru orice întrebări sau solicitări privind anularea sau reprogramarea unei consultații, ne puteți contacta la:
Program: Luni - Vineri 10:00 - 18:00
Bulevardul Nicolae Titulescu 31, Caracal 235200
0761 624 550
contact@laser-dent.ro
Gata să-ți programezi o întâlnire?
Contactează-ne pentru a face primul pas către un zâmbet mai sănătos.
 
           
           
           LASERDENT
 LASERDENT RO
                                RO                               English
 English
                                  
